Scouting Panta Rhei Nuenen

Uniform.

Vanaf het moment dat je geinstalleerd bent draag je tijdens al onze programma's de officieële scoutingblouse die bij de speltak hoort. Daarnaast draag je ook nog de Scouting Panta Rhei das met dasring.

De uniformblouse en dasring is te verkrijgen in de Scout Shop in Eindhoven, de Panta Rhei das laten we in Engeland maken en is te verkrijgen bij de groepsbegeleider. Maar informeer vooraf eerst eens bij de leiding, misschien hebben ze nog wel een uniform in de aanbieding.

(De duploblokjes die je soms ziet bij sommige leden zijn speciaal uitgereikt aan alle aanwezigen bij de eerste steenlegging.) De beverblouse is rood, de welpenblouse groen, de scoutsblouse beige, en tenslottte het explorer (en bestuurs-) uniform is brique (bordeauxrood)

De kosten van het uniform (ongeveer € 35 en das € 8,- worden door het lid zelf bekostigd. De installatie tekens worden door Panta Rhei zelf verschaft.

UNIFORM

Hierboven kun je zien waar ieder onderdeel van het uniform opgenaaid dient te worden. (Vaardigheidstekens kunnen gedurende het jaar verdiend worden.)