Scouting Panta Rhei Nuenen

Oliebollen actie

Op de laatste dag van het jaar bakken wij voor iedereen die wil de oliebollen bruin. Je kunt je oliebollen bestellen bij al onze leden.

ScoutingLoterij.

Scouting Nederland organiseert jaarlijks een loterij waarbij een groot gedeelte van de opbrengst van de verkochte loten bij de groep terecht komt. In overleg met de andere scoutinggroep in Nuenen, Scouting Ruduyard Kipling hebben wij de periode rondom onze vlooienmarkt gekozen als verkooptijd.

NL doet

Aan deze actie van het Oranjefonds doen we sinds we in een nieuwe blokhut zitten jaarlijks mee. Ergens in maart zijn we met alle ouders, leden en enkele vrijwilligers bezig om het vele werk dat een nieuwe blokhut met zich meebrengt uit te voeren. Want onze blokhut is nooit klaar, er kan altijd iets nieuws toegevoegd worden.

Sponsorkliks

Via de button op onze startpagina kun je direct naar de site van sponsorkliks. Als je via deze site je normale bestelling doet bij een van de vele webwinkels wordt er een klein bedrag betaald aan onze scoutinggroep. Het kost je niks extra maar je moet er wel even aan denken om het via deze site te doen Sponsoren dus vanuit je luie stoel.

Financiële actie's

Naast het feit dat alles wat bij scouting Panta Rhei gebeurt of volledige vrijwillige basis zijn we ook nogal afhankelijk op het gebied van centen. De subsidiepot is dicht, en met een mooie nieuwe blokhut zijn al onze reserves uit het verleden wel op. Vandaar dat we toch een aantal maal per jaar iets moeten doen om geld bij elkaar te "harken". Een van de grootste redenen hiervoor is dat we de contributie voor iedereen betaalbaar willen houden. Hiernaast zie je enkele van onze jaarlijkse actie's. Normaal gesproken zijn dit soort actie's verveldend en niet leuk voor de leden om te doen. Toch hebben we enkele acties's ontwikkeld die voor de meesten leuk zijn om te doen.

Scouting Panta Rhei is in overleg altijd bereid om zich in te zetten voor andere activiteiten (waar een vergoeding voor staat) Dit is voor ons de enige manier om meercenten te vergaren en gave activiteiten te organiseren voor onze jeugd.

Verhuur

Een van de mooiste manieren om geld in te zamelen voor onze groep is de mogelijkheid voor derden om onze mooie "hut" en buitenterrein te huren. Helaas is onze accomodatie niet meer te huur voor feestje maar ons terrein en blokhut is prima geschikt voor andere (scouting) groepen om een weekend of weekje te overnachten. Voor meer info en beschikbaarheid ga je naar onze verhuursite, boven in de knoppenbalk.

Vlooienmarkt.

Al sinds 1970 organiseren wij als scoutinggroep een vlooienmarkt die in de loop der tijden is uitgegroeid tot de grootste van Nuenen. In 2023 wordt deze op zaterdag 16 en zondag 17 september gehouden. Van 12 tot 16 uur zijn alle kooplustigen weer van harte welkom. Toegang gratis!

Op zaterdag 2 en 9 september trekken we weer door Nuenen om bij iedereen allerlei mooie spullen op te halen. Houd de verschillende media in de gaten voor actueel nieuws!

ACTIE'S